czwartek, 29 lipca 2010

35. "Co Ty... / "What are you...

...pleciesz?!", czyli cardlift fantastycznej pracy Beaty Ewy, którą zaproponowała załoga Diabelskiego Młyna :) Jeszcze nigdy nie próbowałam zrobić tego typu kartki, ale spodobało mi się ;) nie dysponowałam żadnym swoim zdjęciem, na którym zaplatałabym warkocza, dlatego na szybko zrobiłam rysunek długopisem żelowym i pokolorowałam... tuszami, używając do tego celu pędzelka :D

...blabbering?!" - cardlift amazing work Beata Ewa which was proposed by Diabelski Młyn :) I have never done that type of a card but I really liked it ;) I didn't have any photo with me and plate so that's why I draw quickly some picture :D

Oryginał:

Original:


I moja praca:

And my work:

2 komentarze:

  1. śliczna!

    a moja sówka przyjaźnie na Ciebie patrzy - to takie przyjazne stworzonko jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka! Świetny napis, uśmiałam się ;)
    Super kolory i dodatki.
    Dziękujemy za udział w Diabelskim liftowaniu.
    Magda

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....