poniedziałek, 23 maja 2011

74. KoloroTON...

...czyli kolejna zabawa na Art-Piaskownicy :) wyzwanie polegało na stworzeniu pracy w takiej kolorystyce :

...another play in Art-Piaskownica :) in the challenge you have to use mostly these colors :


...ja postanowiłam zrobić coś innego niż zwykle i... chwyciłam za pędzel i kredki :) wodne, żeby nie było niejasności ;) powstało to:

...I decided to make something diffrent than usually so... I took my paintbrush and crayons :) water crayons, to be honest ;) arisen this:


...a ponieważ taki nietypowy zestaw kolorów bardzo przypadł mi do gustu, zmajstrowałam jeszcze w nocy scrapuszko:

...and as I liked such amazing connection of yellow and purple, I also made at night scrapuszko:


W regulaminie na stronie nie doczytałam się, że można zgłaszać tylko jedną pracę, więc zgłaszam dwie :)

Nobody said that I can't propose two works, so here it is :)


Aha, uprzedzam jeszcze, że kolory na zdjęciach są bardzo przekłamane, szczególnie na scrapuszku (fiolet powinien być ciemniejszy, a żółty jaśniejszy) - i tak majstrowałam pół godziny w photoshopie :( musicie więc, niestety, uwierzyć mi na słowo, że kolory są takie same jak te wymagane ;]

By the way, colors are not the same in reality and in photos, especially according to the scrapuszko (purple should be darker and yellow definitely brighter) - I tried to fix it by photoshop :( you just have to believe me that it matches this challenge ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....