wtorek, 28 czerwca 2011

83. Prezent na...

...19-naste urodziny Przyjaciółki :)) najpierw powstało pudełko...


...potem kartka, schowana w środku...


...i jeszcze jedno pudełeczko...


...kryjące w sobie trochę skarbów... :)


wszystko robione od podstaw ;) pudełka sklejane, a obszycia ręczne...


...na okładkach pudełka i kartki kot Simon'a, z pewnością wielu znany ;) a jeśli nie, oto dwa filmiki, moje ulubione :))





cały zestaw zgłaszam do wyzwania:

- Szuflady - gdzie głównym tematem była FASCYNACJA - u mnie jest to fascynacja kotami i ich zachowaniem, postawą :)
- Montażowni - tu należało zainspirować się kolorami, jakich używał w swojej twórczości Gustaw Klimt, który chyba najczęściej malował złotym, ale znalazłam jego obrazy w odcieniach bieli, czerni i niebieskiego ;) trzeba było też użyć stempla - u mnie są to małe stempelki wewnątrz kartki, jednak życzenia są prywatne, dlatego pokazuję tylko fragment:


...a przy okazji - zna ktoś może sposób na to, aby ścianki (pudełka) nie wyginały się tak mocno? stosuję naprawdę dużo warstw dość grubego papieru, więc myślę, że to wina kleju (używam Magic'a)... możecie mi coś doradzić?
__________________________________________________
i jeszcze info o candy na blogu Lemonade :)

6 komentarzy:

  1. Piękny komplet, na pewno przyjaciółka będzie zachwycona ( ja bym była ). Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw urodzinowy :) OPiękne kolory. Kotek super :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koty we wszystkich odsłonach są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego kota! Przypomina mi mojego sierściucha ;) Świetny pomysł na prezent i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonanie cudne, gratuluje zdolnych rączek, kocur pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....