wtorek, 19 lutego 2013

134. Zinterpretowałam...

...zaproponowaną przez ScrapMap Cardmapkę na dwa sposoby :) mapka wyglądała tak:


A moje kartki tak:


Pierwsza kartka jest w odcieniach pastelowych - połączyłam jasnoniebieski, brąz i kremowy. Kwiatki wykonałam według kursu Klaudii (uwielbiam całą jej twórczość, a zamieszczane przez nią kursy są nieocenioną pomocą!:)) - róży to te moje "wytwory-potwory" za bardzo nie przypominają, ale robi się je całkiem szybko i przyjemnie, więc zapewne to powtórzę ;)



Druga kartka ma więcej warstw, a kolory są już żywsze - róż, zieleń i brąz :) do tego nieco pereł w płynie, a w centrum wycięta z jakieś znalezionej kartki/pocztówki grafika z różą ;))



Wiecie, że wyzwania lubię ogromnie, tak więc pierwsza kartka trafia jeszcze na Art-Piaskownicę oraz Diabelski Młyn - oba portale zaproponowały bardzo podobne palety kolorystyczne (żółty wykorzystałam przy ćwiekach):

 

Drugą kartkę zgłaszam do Szuflady, która również zaproponowała paletę kolorystyczną:


Ściskam cieplutko i dziękuję za pozostawione miłe słowa :)

12 komentarzy:

  1. Faktycznie mapka daje dużą dowolność, a Ty zinterpretowałaś ją świetnie. Ale szczególnie podoba mi się pierwsza kartka, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło obydwie świetne! Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kartki:) pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  4. obie ładne, ale pierwsza wprost cudna :) śliczna kolorystyka i pięknie pokolorowany obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne karteczki:) bardzo mi się podobają:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. miło mi, że się podobają, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajosko wyszły te kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki.
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! Jestem pod wrażeniem :) Serdecznie dziękuję za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie przeurocze! Dziękuję za udział w wyzwaniu SM :)

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....