wtorek, 2 kwietnia 2013

139. "Kwiecień-plecień...

...poprzeplata, trochę zimy trochę... zimy" czy jakoś tak :D za oknem dość nieciekawie, ale co biedny człowiek ma zrobić, jak ta przepaskudna zima tak nachalnie się narzuca...

W ramach odstresowania realizuję zamówienia, a dość sporo ich ostatnimi czasy, więc będę teraz miała co Wam pokazywać :) zacznę od prezentów dla Joli, która przeprowadza się do Kanady. Jej koleżanki chciały dać jej coś na pożegnanie. I tak powstał album w komplecie z pudełkiem:




 ...a żeby nie zanudzać Was całą serią zdjęć wnętrza, podpatrzyłam o tu bardzo fajny sposób na szybkie pokazanie albumu :) nie wyszło mi aż tak ładnie, bo trochę niewłaściwie zrobiłam zdjęcia, ale sama forma albumu była dość trudna do sfotografowania. Album rozkłada się w takim sam sposób jak ten.


I takie jeszcze jedno pudełko - na koszulkę ze zdjęciem i puzzlami w kształcie serca (też ze zdjęciem) :)



Wszystko kleiłam od podstaw, nie korzystałam z żadnych gotowych baz ani przy pudełkach ani przy albumie ;)

________________________________________________
Przeglądając strony z wyzwaniami, stwierdziłam, że album wraz z turkusowym pudełkiem pasują na wyzwanie kolorystyczne Projektu Wagi Ciężkiej (chociaż u mnie więcej beżów niż szarości, to Dziewczyny pozwalają tu na luźną interpretację) - więc zgłaszam na nie ten właśnie zestaw :)


Buziaki! :***

5 komentarzy:

  1. Przepiękne, dopracowane - poezja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło :)
    swoją droga to bardzo fajne prezenty, chyba każda chciałaby taki dostać, pozazdrościć przyszłej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie :) bardzo starannie wykonane :) szczególnie to różowe pudełko mi się podoba :) fajnie nawiązuje do puzzli ;)
    ciekawy sposób na przedstawienie albumu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki serdeczne Dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper :D dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....