niedziela, 30 czerwca 2013

146. Dwie wariacje...

...na temat kartki z wąsem :) a inspiracją była mapka blogu ScrapMap:



Pierwsza kartka niebiesko-czerwona... miałam tu okazję pierwszy raz wypróbować papierowe taśmy i muszę przyznać, że szybko skradły moje serce, aż chce się mieć ich więcej :)




I druga, w nieco bardziej szalonych kolorach, może też nieco bardziej kobieca... np. dla pani lubiącej wąsatych panów lub też, po prostu, motyw wąsów ;>




A skoro już taki wąsaty ten post, poniżej mała dawka inspiracji - może i Was poniesie wąsaty temat. Jeśli tak, podzielcie się tym ze mną koniecznie w komentarzach! :)

Link
Link
Link
Link
Link
Link
No, to buziaki przesyłam! :) :**

6 komentarzy:

  1. Druga karteczka bardzo mi się spodobała :) co to taśm, rzeczywiście są jak wybawienie, jak się ich pierwszy raz użyje to za każdym razem się po nie później sięga ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąsy mają coś w sobie :)
    Na Twoich kartkach są cudownie wyeksponowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza skradła moje serce :D jest taka nowoczesna i z powerem :)
    a taśmy to zło, strasznie uzależniają ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, wobec tak uzależniających właściwości tych tasiemek chyba nie mam już wyboru - muszę się zaopatrzyć w jakieś nowe :D

      Usuń
  4. O kurcze! Świetne prace! Wąsy dają radę! :D

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....