sobota, 11 lipca 2009

15. Natchnienie...

Kolejne wyzwanie na Craftowie tym razem z cyklu interpretacji ;) Temat brzmiał właśnie "NATCHNIENIE", a dodatkową pomoc stanowił cytat z piosenki Andrzeja Zauchy "Bądź moim natchnieniem, że świat zmienię przeświadczeniem" (do którego nie trzeba było się odwoływać). Długo szukałam pomysłu na pracę. Na początku scrap miał być pełen kolorów z użyciem mnóstwa suszonych kwiatów oraz napisem "Moim natchnieniem jest natura". Nie byłam jednak zadowolona z efektów, więc pracę zniszczyłam i zrobiłam nową, skrajnie odmienną ;]. O :

No dobra, wyszło nieco mrocznie, ale wcale tego nie planowałam ;D idea mini-Gosi na półkach zrodziła się w mojej głowie daaawno temu, ale dopiero teraz nadażyła się okazja, by wykorzystać ten pomysł. Po zrobieniu scrapa stwierdziłam, że zdjęcia mogłam jednak wydrukować w kolorze, co by znacznie ożywiło pracę, no i całość byłaby wyraźniejsza... ale tak też jest dobrze. No i najważniejsze - robienie tej pracy sprawiło mi niesamowicie dużo RADOŚCI ;] a chyba o to w tym wszystkim chodzi?

Jeszcze trochę objaśnień. Natchnienie czerpię najczęściej z moich życiowych doświadczeń (brzmi poważnie :P) i to właśnie symbolizują te zdjęcia, które zostały zrobione w różnych ważnych dla mnie chwilach i momentach.

A teraz smakowite szczegóły pracy:

Półki górne:

Półki dolne:

Mój zaciesz:

I na koniec - pająk z guzika ;)) :


I tak radzę kliknąć na zdjęcia i obejrzeć zbliżenia, bo wszystko jest tak miniaturowe, że ciężko to obejrzeć z komputera.

Reszta prac o tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....