wtorek, 21 lipca 2009

16. Notka krótka i treściwa...

Bo mam lenia :P. Dlatego nie będę się rozpisywać. Aktualnie odpoczywam od scrapbookingu i czekam na nagły przypływ weny. Zamiast tego zajmuję się czterema innymi rzeczami naraz - czytam zaległe książki (po jakieś 800 stron ;D), szyję torbę na chleb na specjalne życzenie brata, siadam w fotelu i rozwiązuję sudoku, a także powracam do mojego baaaardzo starego hobby - wyszywania haftem krzyżykowym :D. Kiedy wreszcie coś skończę, z pewnością zaprezentuję wyniki ;)

Tymczasem - oto skromny podarek dla mojej przyjaciółki - dżemik domowej roboty. Inspiracja ozdobienia słoiczka stąd ;)


A teraz coś z zupełnie innej beczki (Monthy Python górą ;D!) - uwielbiam maziać długopisem ludziom po skórze, szczególnie latem. Powstają całkiem oryginalne tatuaże:

To źdzbło trawy na plecach mojego brata. Rysunek był na CAŁE plecy. Powstał naprawdę genialny efekt ;)

A to coś w rodzaju krzewu róży na łydce przyjaciółki. Długopis ładnie świecił na skórze, kiedy na nogę padały promienie słońca ;]
Taaak... chyba mam małe ciagąty do tatuaży ;D

Pogoda nijaka i bardziej jesienna niż letnia (szczególnie na pomorzu... ;/), więc ściskam wszystkich gorąco, szczególnie tych z północy Polski ;*

2 komentarze:

  1. o, lenistwo i zastój na blogu......też tak trochę teraz mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne wzory :) jak lubisz takie zabawy, proponuję mehendi, co gwarantuje trwalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....