poniedziałek, 1 sierpnia 2011

89. I tak oto...

...mamy dzisiaj 1 sierpnia ;) lipiec minął mi w tempie ekspresowym, ale za to pogoda była wyśmienita (haha... ), więc nie ma co narzekać - zapowiada się KOLEJNY ciepły miesiąc!

Dobra, wystarczy tego sarkazmu i marudzenia :D zamiast tego obejrzyjcie efekty wymiany ATC na SP na temat bardzo wakacyjny, lekki i przyjemny: "BALONY" :) moją parą okazała się moja imienniczka, Małgosia Kowalska ;)) a niemałą niespodzianką była zawartość przesyłki od niej, bo dostałam... inchies! Małgosia sama nie wie, jak to się stało, że zamiast zrobić ATC, męczyła się przy calineczkach :D ale to nic! cieszę się z tego, co dostałam i muszę przyznać, że inchies w wykonaniu Gosi powaliły mnie na kolana - i jeszcze to pudełeczko! zresztą - same zobaczcie :


swoją drogą, ja też trochę nagięłam zasady ;)) na wymianę należy zrobić 2 identyczne ATC, ale skoro podpisałam swoje prace "balonem przez świat", to aż szkoda było się tego nie trzymać, dlatego tło stanowią dwa różne krajobrazy :)


...to ATC poleciało do Małgosi :


...a to zostało u mnie :)


Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy i życzę wszystkim lepszej, nieco bardziej wakacyjnej, pogody :*

1 komentarz:

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....