czwartek, 18 sierpnia 2011

94. Wyjeżdżam...

...na prawie 3 tygodnie, do Chorwacji i Czarnogóry (jupi!!!) ;) piszę o tym na wypadek, gdyby ktoś chciał się ze mną skontaktować - na wszelkie maile, komentarze itp. będę odpowiadać dopiero po 5 września ;) wrzucam więc na szybko lift pracy Betik i tym samym zgłaszam ją na wyzwanie scrapki.pl, a także na wyzwanie SP (trzy wytyczne: co najmniej 1 motyl - u mnie na samodzielnie zrobionym digi stemplu, sznurek i napis :))

...cudowna kartka Betik :

...i moja :





...wyjątkowo pokażę wam tył kartki, bo bardzo podoba mi się ta faktura ;))

Po raz kolejny w roli głównej nie papiery do scrapbookingu, ale tapety :) całkiem wdzięcznie się na nich pracuje :D

Życzcie mi miłego wypoczynku i do usłyszenia za 3 tygodnie! :)

4 komentarze:

  1. Swietny lift! Podoba mi sie kolorystyka i faktura tylu kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj Chorwacja, Aj Czarnogóra! - zazdroszczę ogromnie ;) Mam nadzieje, że super wypoczywasz.
    Bardzo mi się podoba kolorystyka karteczki, a i rzeczywiście tył kartki godny pokazania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne kolory i bardzo ciekawy kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....