piątek, 26 czerwca 2009

11. Urodzinowa babka ;)?

Skusiłam się na cardlift z Art-Piaskownicy tej oto kartki autorstwa Heimlagi / I did a cardlift from Art-Piaskownica a card made by Heimlaga:


Moja praca wygląda tak / My work:


...zdecydowałam się jednak na mały dodatek w środku / ...but I decided to do small supplement inside:


Taki żart słowny :) Kartka została wykonana dla mojego kuzyna na jego 17-te urodziny, więc mam nadzieję, że on tu nie wejdzie, bo nie będzie niespodzianki ;)) Zagadkowe słowo "Kapi" to jego przezwisko... właściwie chyba nigdy nie używam jego imienia. W środku dokleiłam grosik na szczęście ;)
It's a play on words :) Card was made for my cousin for his seventeeth birthday, so I hope, that he won't see it on the blog, because I want to give him a suprise ;)) A word "Kapi" is a nickname... in fact, I don't use his real name. I glued grosik inside and I hope it will bring him luck ;)


P.S. Niestety, kolory są totalnie przekłamane :/ Kartka nie jest niebieskawo-turkusowa, tylko zielona i w rzeczywistości wygląda 100 x lepiej... ;(

P.P.S. U Rudlis rocznica i CANDY z tej okazji ;)) zapraszam!

2 komentarze:

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....