wtorek, 16 czerwca 2009

9. Zaległa Scrapdziadja :))

Oto dwie prace, które wykonałam na swoje pierwsze (i dotychczas jedyne ;)) wyzwanie Clean&Simple na stronie Craftowo ponad miesiąc temu. Prace miały być w określonym stylu i wzorowane na (co najmniej) jednej z pięciu mapek. Oczywiście Molly to odwzorowanie totalnie nie wyszło i tak naprawdę bardzo odbiegłam od planowanego układu, ale najwyraźniej jestem jeszcze za mało doświadczona i brakuje mi umiejętności, by zrobić scrap z klasą, ale jednocześnie według ustalonych zasad. Albo po prostu moja kreatywność nie pozwala się wcisnąć w jakieś ciasne reguły wymyślone przez innych ludzi ;) (no to sobie pochlebiłam ;D)

These two works I made for my first (and only ;)) chalenge Clean&Simple on the website Craftowo more than one month ago. Works should be made in given style and we ought to have modeled our scraps on (at least) one of five maps. Of course, Molly can't have done it perfect, because I'm not enough experienced and I don't have enough abilities to do scrap with some classy and still according to established principles. Or I'm too creative and I can't do scrap with detailed guideline ;)

W każdym razie styl Clean&Simple niezbyt przypadł mi do gustu. Jest w nim jakoś... za mało elementów ;) ja uwielbiam dużo kwiatów, guzików, żeby wszystko było kolorowe i tętniło życiem (może jeszcze tego nie widać w moich pracach, ale jest ich po prostu zbyt mało, żeby to ocenić). Cóż... niewątpliwie sztuką jest za pomocą niewielu materiałów stworzyć pracę, gdzie niczego nie brakuje, nie wydaje się ona pusta i jeszcze oddaje jakąś treść. Ja tak nie potrafię ;) wolę z umiarem nawciskać dużo kolorowych dodatków ;]

I don't really like style Clean&Simple. There isn't so many elements as I want to. I love many flowers, buttons and I enjoy colors! Yes... it's really hard to do something effective by means of few materials. I can't scrap like this ;) I must use many colourful elements ;]


Odbiegłam totalnie od tematu. I przy tym baaardzo się rozpisałam. Więc skąd nazwa "Scrapdziadja"? Wszystko wzięło się z... lenistwa ;) Zamiast pisać "Scrapbooking - dziadek i ja", stworzyłam naprędce "Scrapdziadję". Muszę przyznać, że ten tytuł bardzo przypadł mi do gustu ;)

Z pierwszą pracą zawzięcie walczyłam, by choć minimalnie dopasować ją do mapki. Chyba i tak nie wyszło :) poza tym praca jest... mierna... nie jestem zadowolona z efektu. Trudno ;)

I don't like this work so much... whatever ;)



W drugiej pracy bardzo podoba mi się połączenie kolorów i ogólna kompozycja (oczywiście totalnie rozbieżna z mapką ;)). Efekt jest... całkiem całkiem i przyznam szczerze, że mogę ten scrap zaliczyć do udanych.

This scrap is... not so bad. I love this combination of colors and compozition. Efect is... really really nice and yes, I think this scrap is successful.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....