niedziela, 1 sierpnia 2010

37. "Ta chwila...

...Ten blask lata cały
Ulewa światła w lipcu
o poranku
(...)
Ta chwila
Ten blask lata cały...
To ukryj
Schowaj pod powieką"
Leszek Długosz


Wyzwanie: Polki Scrapują.
Temat: LATO.
Należało się odnieść do powyższego cytatu, prace miały być lekkie, delikatne i zawierać motywy motylowo - kwiatowe.


Challenge: Polki scrapują.
Subject: SUMMER.
You had to cite a poem of Leszek Długosz, scrap should be light, gentle and has a lot of flowers and butterflies.


Mnie nieco jesiennie wyszło. Chyba źle dobrałam kolorystykę. Ale jak zobaczyłam słowo kwiaty, to od razu zieleń i brązy mi się skojarzyły... Teraz myślę, że powinnam to zrobić w barwach niebieskich, ale ostatnio tyle już zrobiłam w tym kolorze (nie wszystko wam pokazałam), że zrezygnowałam z tego pomysłu. Może to był błąd...?


I did it more autumn than spring. I think I should use blue instead of brown and green, but I really wanted to use these colors. Last few days I did a lot of works in blue (I haven't shown you all of it yet) so I didn't want to be boring. Maybe that was a mistake...?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....