środa, 4 sierpnia 2010

39. Stare, plastikowe karty...

...też mogą się do czegoś przydać ;)) Ja przerobiłam dwie nieważne już karty ubezpieczenia zdrowotnego (cóż, starych kart kredytowych nie posiadam :D) na zakładki do książek, których mi ostatnio brakuje ;) a wszystko to na potrzeby wyzwania na Polki Scrapują, gdzie miałyśmy zalterować takie właśnie do niczego już niepotrzebne plastikowe karty, ale koniecznie w kolorach czarno-białych :)

Old, plastic cards also can be useful ;)) I altered two invalid cards and made bookmarks because I never have enough :D in fact, altering old plastic cards in black and white colors was a challenge on the website       Polki Scrapują :) I did two but, as always, I had to choose only one :(


Przed:

Before:

Po (tą wybrałam do wyzwania, po czym porwał mi ją brat ;) z dedykacją dla ludzi, którzy nie lubią książek lub nawet niemal się ich boją :D) :

After (this card I choose for the challenge, made a photo and gave my brother because he wanted it very badly ;D) :

"You should really believe me... books don't bite :)" (It's a dedication for people who don't like books or even... are afraid of reading them ;))

A to druga, już poza wyzwaniem, bo, niestety, można zgłosić tylko jedną pracę :( :

And the second card:

Sorry, I can't translate this one ;D


Pozdrawiam i ściskam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....