piątek, 6 sierpnia 2010

43. Zakupy...

...niedawno zrobiłam i chciałam się wam pochwalić. A te zakupy, jak dla mnie, nie takie małe ;P

I did some shopping and I want to show you what I bought :)

Papiery (zdobyłam się na zakup całego pliku, drogie to było, ale jestem zadowolona ;)) :

Papers (very expensive, but it was worth that price ;)) :


Dziurkacze (część z Lidla, a część z papierniczego, po którym w życiu (!) nie spodziewałabym się takiego asortymentu :P zielony dziurkacz w kształcie kwiatka marzył mi się chyba od roku, ale nigdzie, poza internetem oczywiście, go nie było! ależ jestem szczęśliwa! :D) :

Punches (I dreamed about that green flower-shaped punch but I couldn't buy it in any shop - I was looking for it for a year, I think... but now I'm absolutely happy! :D) :


Ćwieki (dwie paczuszki, ostatnio stwierdziłam, że to bardzo przydatna i efektowna rzecz, będę kupować częściej ;)) : 

Hobnails (two packets, I really liked that thing - I think I'll buy it oftener ;)) :


Kamienie ozdobne (też z Lidla, zestaw zawiera ok. 700 sztuk :)) :

Gemstone Set (from Lidl :)) :


I na koniec coś, co dość dawno temu kupiła mi moja Mama, ale zapomniałam pokazać - naklejki z... hm. nie pamiętam skąd :D :

And the last thing - something what was bought by my Mom but I forgot to show you - stickers ;] :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....