niedziela, 15 sierpnia 2010

51. Adam i Ewa...

...na scrapie/kartce/czymkolwiek to "dzieło" jest :D a tematem wyzwania było drzewo, tradycyjnie na Polki Scrapują ;)

Wytyczne dotyczące pracy, czyli czego należało użyć:
- przynajmniej trzech mediów typu tusze zwykłe, tusze alkoholowe, farby, preparaty do spękań czy glossy, pasty strukturalne, spraye wodne, glimmer misty itp.
- papieru
- innego materiału z tzw. recyclingu np. tkanina, guma, plastik, akryl, metal, drut - ale nie gotowych bradsów, ćwieków, guzików czy nitów, tylko kawałki innych tworzyw

Nie wiedzieć czemu, drzewo od razu skojarzyło mi się z drzewem owocu zakazanego i powstało to:


Szczegóły:



Dużo kombinowałam z dialogiem, aż w końcu chyba przekombinowałam, choć wczoraj o 3 w nocy wydawało mi się, że to ma sens :D aby dogłębnie zrozumieć wypowiedź węża, należy wziąć pod uwagę fakt, że Szatan jest Upadłym Aniołem:


Dziwna praca, prawda? :D A mimo to... hm... naprawdę mi się podoba :P!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

po prostu dziękuję :) za miłe słowa, za czas poświęcony na odwiedziny....